Vis alle løsninger

Kaspersky Premium Support and Professional Services

Et udvalg af tjenester til at få maksimalt udbytte af Kaspersky Labs produkter

Kontakt os
 

Hvori består risikoen for din virksomhed?

Da dine IT-systemer understøtter alle virksomhedens forretningskritiske processer, skal IT-nedetid for enhver pris undgås. Hvis kunderne ikke kan få adgang til dine online ressourcer – eller medarbejderne ikke kan udføre de daglige arbejdsopgaver – kan det skade virksomhedens omdømme, din produktivitet og rentabilitet.

Når en sikringsrelateret hændelse medfører IT-nedetid, kan konsekvenserne være både omfattende og langvarige:

  • Ingen salg til kunder – lavere indtjening til følge

  • Skade på dit brand og virksomhedens omdømme

  • Forstyrrelse af interne processer – og dermed lavere produktivitet

  • Direkte omkostninger til udbedring af IT-problemer

Dette tilbyder vi

Førsteklasses supporttjenester

Med Kaspersky Maintenance Service Agreement (MSA) får du et udvalg af de bedste supportprogrammer, som prioriterer dine IT-sikkerhedsproblemer højt og bidrager til at holde virksomheden kørende uden problemer. Vores supportprogram er det ideelle til virksomheder, der er afhængige af deres IT-infrastruktur til forretningskontinuitet og den løbende levering af forretningskritiske processer.

MSA Business MSA Enterprise

Udviklet til virksomheder, der kræver mulighed for support 24x7 mht. vigtige problemer og med direkte adgang til erfarne teknikere.

Designet til store virksomheder med komplekse miljøer, der kræver dedikeret, personlig, proaktiv support døgnet rundt.

24x7x365
Prioriteret, direkte telefonlinje
Responstid 4 timer 30 minutter
Dedikeret TAM
Kvartalsvise statusrapporter

Professionelle services

Når du installerer eller opgraderer dine Kaspersky Lab-sikkerhedsløsninger, er der intet behov for at omdirigere dit interne IT-team væk fra andre aktiviteter. Vores sikkerhedseksperter, som arbejder i overensstemmelse med vores etablerede erfaringer og metoder, er klar til at hjælpe med alle aspekter af implementering, konfiguration og opgradering af Kaspersky Labs produkter i hele din It-infrastruktur samt med arbejdet med din politik for ændring af kontrol.*

  • Implementeringsservice

    Implementeringsservice tilbyder dig professionel hjælp og støtte til at gøre implementeringen af produkter fra Kaspersky Lab problemfri og sikre, at du arbejder i overensstemmelse med vores etablerede erfaringer, har de optimale indstillinger og gør bedst mulig brug af Kaspersky Labs centraliserede administrationssoftware.

  • Health Check Service

    Efter en komplet gennemgang af dine produkts indstillinger og netværksmiljø som en del af helbredstjekket giver vores eksperter dig en omfattende rapport med anbefalinger til handlinger, du kan foretage for at forbedre sikkerheden og/eller effektiviteten af din systemadministration.

*Ved at vælge fra en bred vifte af vores professionelle services kan du drage fordel af dokumenteret ekspertise.

Fordele for din virksomhed

Når et sikkerhedsproblem påvirker din IT-infrastruktur, skal du have det løst uden forsinkelser, og uden at flytte dit eget IT-team væk fra andre vigtige opgaver. Du har brug for at have adgang til sikkerhedseksperter, der kender den hurtigste, sikreste og mest effektive måde at løse problemet på – og det er netop, hvad du får med Kaspersky MSA Enterprise.

  • SLA-reaktion på hændelser

    Hvis du oplever et sikkerhedsproblem med et Kaspersky Lab-produkt, kan du registrere en sag 24x7x365 - og sagen opprioriteres øjeblikkeligt – for at sikre, at dit problem løses hurtigt. Som MSA-kunde kan du drage fordel af en responstid på 30 minutter, separate arbejdsgange for hændelser og hurtigere løsninger.

  • Skræddersyede programrettelser

    Med nutidens komplekse IT-infrastruktur har alle virksomheder et unikt IT-miljø – og det kan føre til unikke problemer. Som MSA Enterprise-kunde får du fordel af skræddersyede programrettelser – udviklet af vores eksperter – til at afhjælpe de konkrete problemer, der vedrører driften af Kaspersky Labs produkter i din virksomheds specifikke IT-miljø.

  • Højt prioriteret respons på virushændelser

    Hvis en ny, og hidtil ukendt, malware-trussel opdages i dit IT-miljø, handler Kaspersky Labs eksperter på truslen med allerhøjeste prioritet. De analyserer prøven og igangsætter hurtigt de relevante foranstaltninger.

  • Overvågning og rapportering

    Udover at fungere som et enkelt kontaktpunkt ved eventuelle problemer overvåger din Kaspersky Lab TAM kvaliteten af den service, vi leverer til din virksomhed, og sender dig regelmæssigt detaljerede rapporter.

  • Én enkelt kontaktperson

    Når du vælger MSA Enterprise, udpeges en dedikeret Technical Account Manager (TAM) til at arbejde tæt sammen med din virksomhed. Den tekniske kontaktperson, Technical Account Manager, opnår en forståelse af din virksomhed og din IT-infrastruktur – så hvis du kommer ud for et sikkerhedsproblem, behøver du ikke at spilde tid på at forklare detaljerne om dit IT-miljø.

  • Adgang til verdens førende ekspertise

    Via deres dedikerede Kaspersky Lab Technical Account Manager, kan MSA Enterprise-kunder få adgang til en bred vifte af vores sikkerheds personale og tekniske personale med speciale i: Produktsupport, Antimalware-forskning, forskning inden for indholdsfiltrering, produktudvikling og opdateringer.

Casestudier

Orange County gør brug af dedikeret support

VIS PDF*

Personlig support driver Riversides sundhedssystem

Vis PDF*

Dokumenter

Maintenance Service Agreement

VIS PDF*

Kaspersky Professional Services

VIS PDF*

Softwarekompatibilitetsservice

VIS PDF*

Ressourcer markerede med (*) er på engelsk